Područja našeg rada
Naš uspjeh i kvaliteta nisu slučajni.
Naši procesi su odlično organizirani i strukturirani. Ljudi su naša najveća snaga, a svakodnevno svi zajedno radimo kako bismo ostvarili svoje ciljeve.
U nastavku možeš upoznati neka od naših područja rada:
Akvizicija, gradnja i održavanje nekretnina
U samim počecima Lidla u Hrvatskoj, daleko prije no što su prvi artikli ugledali police naših trgovina, u nekretninama se pripremalo tržište, kupovalo zemljišta i gradilo prve trgovine. Nakon izgradnje, područje djelovanja se proširilo te se sada osim akvizicije i gradnje, bavimo i održavanjem postojećih nekretnina. Upravo iz razloga što je većina nekretnina u našem vlasništvu, u ovim odjelima zapošljavamo stručnjake iz područja građevine, strojarstva, geodezije i sličnih tehničkih usmjerenja.
Nabava
U nabavi se naručuje sav prehrambeni i neprehrambeni asortiman. Cilj područja je uspostavljanje izvrsnog odnosa cijene, kvalitete i snage svih proizvoda te osiguranje optimalnog asortimana proizvoda stalnom analizom i praćenjem tržišta. Uz samu nabavu, dodatno se bavimo i osiguranjem kvalitete proizvoda kako bismo kupcima svakodnevno ponudili proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Upravljanje robom
Izgled i sadržaj naših trgovina detaljno je planiran i organiziran. Prije nego roba stigne do polica, planiraju se izgledi i raspored artikala u trgovini, potrebne količine te akcije koje će biti ponuđene kupcima. Osim same pripreme, navedeno se i naknadno detaljno kontrolira i analizira u svrhu što bolje optimizacije procesa.
Centralna logistika
Logistika se bavi organizacijom dostave robe u naša centralna skladišta, kao i ugovaranjem prijevoznika, optimizacijom plana dostave te zbrinjavanjem otpada i zaštitom okoliša. Osim toga, u logistici se konstantno analiziraju i preispituju postojeći procesi te se u svrhu optimizacije uvode novi projekti, smjernice i sustavi.
Skladište
Centralno mjesto svih naših proizvoda su skladišta u Jastrebarskom i u Perušiću. Svakodnevno zaprimaju novu robu, preuzimaju narudžbe trgovina te pripremaju robu za isporuku. Iz naših centralnih skladišta roba se svakodnevno dostavlja u sve naše trgovine na području cijele Hrvatske.
Organizacija prodaje
Organizacija prodaje predstavlja svojevrsnu poveznicu procesa prodaje i ostalih područja u Lidlu. Svakodnevno rade na poboljšanju svih naših procesa u prodaji kroz standardizaciju, pojednostavljenje i daljnji razvoj postojećih procesa, koncepata i sustava, kao i kroz implementaciju novih projekata, ideja i rješenja za što uspješniji rad trgovine.
Trgovina
Trgovina je direktan kontakt cijelog Lidla s našim kupcima te se u njoj najbolje oslikavaju svi naši procesi. U trgovini naš prodajni tim preuzima robu pristiglu iz skladišta, slaže ju na police, brine o dostupnosti artikala te o zadovoljstvu naših kupaca.
Administracija
Kako bi naše poslovanje u svakom trenutku bilo transparentno te sukladno zakonima i internim smjernicama, potrebna je detaljna i strukturirana administracija cijelog poduzeća. Na praćenju svakodnevnih pokazatelja i poslovnih procesa svakodnevno rade kolege iz područja računovodstva i financija, kontrolinga, revizije, službe za kupce, IT-ja te pravne usklađenosti poslovanja.
Komunikacija i marketing
Našim imidžem i oglašavanjem primarno se bave marketing i korporativne komunikacije, koji osmišljavaju i provode cjelokupni reklamni koncept Lidla. To se odnosi na marketinške kampanje, oglašavanje, izradu reklamnih materijala, predstavljanje Lidla u javnosti, distribuciju letaka na području cijele Hrvatske, društveno odgovorno poslovanje, kao i na provođenje ostalih projekata osmišljenih s ciljem praćenja trendova i novih marketinških koncepata na tržištu.
Ljudski resursi
U području ljudskih resursa bavimo se pronalaskom i zapošljavanjem novih, ali i školovanjima, osobnim razvojem te brigom o motiviranosti i zadovoljstvu već postojećih zaposlenika. Osim toga, u područje ljudskih resursa spada i kadrovska administracija te obračun plaća. Ljudi su naš glavni pokretač, stoga ljudski resursi svakodnevno rade na zadovoljstvu i uspješnosti naših zaposlenika.
Podružnice
Svaka od naše dvije podružnice ima odgovornost za poslovanje određenog broja naših trgovina diljem Hrvatske. Tako u našim logističkim centrima u Jastrebarskom i Perušiću, osim u skladištima, zapošljavamo i kolege u područjima prodaje, upravljanja robom, administracije i ljudskih resursa. Njihov je cilj voditi i podržavati poslovanje skladišta i trgovina u svojim regijama te koordinirati sve procese s kolegama iz centrale u Velikoj Gorici.