
Saznaj više o Lidlu!
Mi smo grupacija uspješnih trgovina prehrambenim proizvodima koja jakom ekspanzijom ostvaruje rast izvan granica Europe. Naše temeljno načelo i ključ našeg uspjeha jest jednostavnost, prema kojoj se ravna naše cjelokupno djelovanje. Kupujemo i prodajemo kako bismo našim kupcima ponudili robu široke potrošnje dobre kakvoće po najpovoljnijim cijenama.
Naš razvoj kroz vrijeme

1973. Otvaranje prve trgovine
Lidl & Schwarz KG je osnovan 1930. godine u Neckarsulmu u Njemačkoj kao tvrtka za veleprodaju prehrambenih namirnica. 1973. godine smo otvorili našu prvu maloprodajnu trgovinu u Ludwigshafenu, malom gradu u Njemačkoj. Tadašnji cilj bio je jednak našem cilju i danas: ponuditi kupcima kvalitetne proizvode po povoljnim cijenama.

1980. Ekspanzija u Europi
Krajem 80-ih godina postojalo je već više od 460 trgovina samo na području Zapadne Njemačke. Jedno veliko novo tržište otvara se 1989. godine padom Berlinskog zida te se Lidl počinje širiti i u istočnu Njemačku. Početkom 90-ih godina otvorene su trgovine i izvan Njemačke, prvo u Francuskoj, a zatim u gotovo cijeloj Europi.
2002. Lidl u Hrvatskoj
Počeci Lidla u Hrvatskoj sežu još u 2002. godinu kada su naši prvi zaposlenici krenuli s pripremom tržišta, kupovinom zemljišta i gradnjom naših prvih trgovina.

2006. Otvorenja u Hrvatskoj
U studenom 2006. godine u Hrvatskoj smo otvorili vrata svojih prvih 13 trgovina, koje je opskrbljivao naš logističko distributivni centar u Jastrebarskom.

2008. Poslodavac prvog izbora
2008. godine prvi smo puta bili dobitnici nagrade "Poslodavac prvog izbora" portala Moj Posao, a od 2015. godine u istom izboru držimo visoko drugo mjesto.

2011. Prvi certifikat Poslodavac Partner
Certifikat Poslodavac Partner prvi puta smo primili 2011. godine, a danas smo ponosni vlasnik certifikata već devetu godinu za redom. Ovaj nam certifikat, osim potvrde kvalitete naših procesa u upravljanju ljudskim resursima, daje i priznanje za trud i angažman koji se svakodnevno ulaže u njihovo provođenje na svim razinama naše tvrtke.

2012. Otvaranje logističkog centra u Perušiću
Do 2011. godine Lidlove trgovine opskrbljivao je logističko-distributivni centar u Jastrebarskom, a zbog velike ekspanzije izgrađen je i drugi centar u Perušiću. Lidlov logistički centar „Perušić“ svečano je otvoren 12. siječnja 2012. godine. Ovim projektom otvoreno je i 150 novih radnih mjesta na području Ličko-senjske županije.

2016. 10 godina Lidla u Hrvatskoj
2016. godine proslavili smo 10. rođendan velikim slavljem! Sve naše trgovine na jedan dan su bile zatvorene, a zaposlenici su mogli uživati u bogatom programu pripremljenom u čast našeg rođendana na Jarunu!

Danas
Ponosni smo na svaku od naše 102 trenutno otvorene trgovine, 2 logistička centra u Jastrebarskom i Perušiću, centralu u Velikoj Gorici, kao i na sve zaposlenike koji svojim radom pridonose našem uspjehu.
Lidl u brojevima
Lidl u brojevima
Saznaj neke zanimljivosti o našem poduzeću u Hrvatskoj i na internacionalnoj razini.
Naše vrijednosti
Naša načela rukovođenja
VODITI KOMUNIKACIJOM
Komunikacija u Lidlu je poput našeg poslovnog modela - jednostavna i direktna. Mi smo iskreni, otvoreno i pravovremeno razgovaramo o konfliktima i rješavamo ih konstruktivno. Naši rukovoditelji pružaju smisao onome što radimo na način da našim zaposlenicima uvijek objašnjavaju međusobne povezanosti i ukazuju na doprinos pojedinca poduzeću.
Komunikacija je naš temelj za uspješno vođenje.
Uključujemo naše zaposlenike u donošenje odluka. Ako to nije moguće, objašnjavamo pozadinu. Osiguravamo da su naši zaposlenici prvi informirani. Vodimo brigu da su im na raspolaganju sve informacije koje su im potrebne. Poštujemo zaposlenike koji imaju hrabrost postavljati pitanja, čak i ako su kritizirajuća. Rado izdvajamo vrijeme za odgovaranje na pitanja.
RAZVIJATI ZAPOSLENIKE
Za Lidl želimo najbolje zaposlenike. To je temelj našeg zajedničkog uspjeha i stavljamo ga iznad svega. Osposobljavamo i unapređujemo naše zaposlenike te dajemo zadatke koji omogućuju njihov rast. Za uzvrat očekujemo angažman u zadacima od svakog pojedinca. Naši rukovoditelji dozvoljavaju da ih se mjeri prema jakim stranama zaposlenika i njihovom razvoju u cijelom poduzeću.
Naše zaposlenike činimo još učinkovitijima i otvaramo im perspektive.
Naši zaposlenici imaju pravo na informacije o svom statusu. Stoga im pravovremeno i s poštovanjem dajemo konstruktivnu povratnu informaciju o njihovom radu. Znamo koliko je za naše zaposlenike važno priznanje. Stvaramo okruženje u kojem se prepoznaju učinak i angažman i koje motivira zaposlenike da za Lidl daju najbolje od sebe. Dobro vođenje pretpostavlja veliku mjeru samorefleksije. Zbog toga redovno zahtijevamo povratnu informaciju kako bismo postali boljima.
OSTATI DINAMIČNI I SNAŽNI
„Ne stojimo na mjestu” – to je motor koji nas pokreće i preispituje postojeće. Tamo gdje su potrebne promjene, aktivno ih stvaramo. Ono što se pokazalo uspješnim, zadržavamo. Naši rukovoditelji svjesno upravljaju tom dinamikom kako bi ona vodila poboljšanjima u poduzeću. Zadatak rukovoditelja je dozvoliti inovacije i ujedno očuvati načela našeg sustava. Osiguravamo da ostanemo učinkoviti na način da vodimo brigu i za uravnotežen odnos između posla i slobodnog vremena.
Tko prestane biti bolji, prestaje biti dobar.
Pridržavamo se definiranih procesa. Samo na taj način možemo u svim zemljama jamčiti isti visoki standard i istovremeno se prilagoditi okolnostima na licu mjesta. To je jedan od najvećih faktora našeg uspjeha. Mi znamo da „jednostavno” ne znači uvijek „lako”. Kao diskontni lanac, dajemo prednost jednostavnim rješenjima pred onim kompleksnim. Naši rukovoditelji vode brigu da tako i ostane. U svemu što radimo, u fokusu je zajednički uspjeh cjelokupnog poduzeća. To postižemo samo kao tim.
STEĆI POVJERENJE I BITI FER
Imamo povjerenje u naše zaposlenike i vjerujemo im da su dorasli predanoj odgovornosti. Čvrsto vjerujemo u to da svaki pojedinac u našem timu daje najbolje od sebe za Lidl. Zalažemo se za kulturu u kojoj zaposlenici imaju hrabrosti ići i novim putevima. Pogreške smatramo prilikom za učenje i rast. Kontrola je za nas podrška, a ne odraz nepovjerenja. Ona doprinosi stabilnosti našeg modela poslovanja i pomaže nam da postajemo boljima.
Predstavljamo pozitivnu sliku čovjeka.
Mi smo dosljedni i pouzdani. Stojimo iza svojih izjava i obećanja. Dosljedno se pridržavamo postignutih dogovora. Prema svakom se ponašamo s poštovanjem i bez predrasuda, cijenimo osobnost naših zaposlenika i sve njihove sposobnosti. Rukovoditelji paze na to da ne zloupotrebljavaju svoju ulogu i sa zaposlenicima se odnose partnerski.
PREUZETI ODGOVORNOST I BITI UZOR
Svatko od naših rukovoditelja ima obvezu biti poduzetan i unaprjeđivati svoje poslovanje. Zadaci i odgovornost su jasno definirani. Detalji su važni. Rukovoditelji vode postavljajući pitanja i pokazuju zanimanje za posao – prisutni su i imaju značajan utjecaj. Stoga u svemu što čine, nastupaju s dobrim primjerom.
Mi smo poduzetnici na licu mjesta.
Za svoje zaposlenike stvaramo slobodni prostor za djelovanje i ujedno definiramo jasne granice za samostalne odluke. Prilikom delegiranja zadataka vodimo se sposobnostima i iskustvom pojedinog zaposlenika. Svjesno postupamo s resursima. Ponosni smo na rezultate naših timova i stavljamo ih u prvi plan.