Više za vas!
Pretraga poslova Prijava Bookmark

Upoznaj radna mjesta u našoj centrali!

Senior consultant u nabavi na sastanku

Rad u centrali

U našoj centrali u Velikoj Gorici svakodnevno osiguravamo nesmetano odvijanje procesa u skladišima i trgovinama te radimo na optimizaciji postojećih procesa, ali i uvođenju novosti u naše poslovanje. Više o našoj centrali možeš pročitati u nastavku.

Senior consultant u odjelu gradnje

Akvizicija, gradnja i održavanje nekretnina

U samim počecima Lidla u Hrvatskoj, daleko prije no što su prvi artikli ugledali police naših trgovina, u nekretninama se pripremalo tržište, kupovalo zemljišta i gradilo prve trgovine. Nakon izgradnje, područje djelovanja se proširilo te se sada osim akvizicije i gradnje, bavimo i održavanjem postojećih nekretnina. Upravo iz razloga što je većina nekretnina u našem vlasništvu, u ovim odjelima zapošljavamo stručnjake iz područja građevine, strojarstva, geodezije i sličnih tehničkih usmjerenja.

Senior consultant u nabavi

Nabava

U nabavi se naručuje sav prehrambeni i neprehrambeni asortiman. Cilj područja je uspostavljanje izvrsnog odnosa cijene, kvalitete i snage svih proizvoda te osiguranje optimalnog asortimana proizvoda stalnom analizom i praćenjem tržišta. Uz samu nabavu, dodatno se bavimo i osiguranjem kvalitete proizvoda kako bismo kupcima svakodnevno ponudili proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Voditelj odjela u hodniku centrale

Upravljanje robom

Izgled i sadržaj naših trgovina detaljno je planiran i organiziran. Prije nego roba stigne do polica, planiraju se izgledi i raspored artikala u trgovini, potrebne količine te akcije koje će biti ponuđene kupcima. Osim same pripreme, navedeno se i naknadno detaljno kontrolira i analizira u svrhu što bolje optimizacije procesa.

LC Perušić

Centralna logistika

Logistika se bavi organizacijom dostave robe u naša centralna skladišta, kao i ugovaranjem prijevoznika, optimizacijom plana dostave te zbrinjavanjem otpada i zaštitom okoliša. Osim toga, u logistici se konstantno analiziraju i preispituju postojeći procesi te se u svrhu optimizacije uvode novi projekti, smjernice i sustavi.

Senior consultant pred kartom Lidl trgovina

Organizacija prodaje

Organizacija prodaje predstavlja svojevrsnu poveznicu procesa prodaje i ostalih područja u Lidlu. Svakodnevno rade na poboljšanju svih naših procesa u prodaji kroz standardizaciju, pojednostavljenje i daljnji razvoj postojećih procesa, koncepata i sustava, kao i kroz implementaciju novih projekata, ideja i rješenja za što uspješniji rad trgovine.

Referent za radnim stolom

Administracija

Kako bi naše poslovanje u svakom trenutku bilo transparentno te sukladno zakonima i internim smjernicama, potrebna je detaljna i strukturirana administracija cijelog poduzeća. Na praćenju svakodnevnih pokazatelja i poslovnih procesa svakodnevno rade kolege iz područja računovodstva i financija, kontrolinga, revizije, službe za kupce, IT-ja te pravne usklađenosti poslovanja.

Referentica u odjelu marketinga

Komunikacija i marketing

Našim imidžem i oglašavanjem primarno se bave marketing i korporativne komunikacije, koji osmišljavaju i provode cjelokupni reklamni koncept Lidla. To se odnosi na marketinške kampanje, oglašavanje, izradu reklamnih materijala, predstavljanje Lidla u javnosti, distribuciju letaka na području cijele Hrvatske, društveno odgovorno poslovanje, kao i na provođenje ostalih projekata osmišljenih s ciljem praćenja trendova i novih marketinških koncepata na tržištu.

Voditeljica odjela u komunikaciji s kolegom

Ljudski resursi

U području ljudskih resursa bavimo se pronalaskom i zapošljavanjem novih, ali i školovanjima, osobnim razvojem te brigom o motiviranosti i zadovoljstvu već postojećih zaposlenika. Osim toga, u područje ljudskih resursa spada i kadrovska administracija te obračun plaća. Ljudi su naš glavni pokretač, stoga ljudski resursi svakodnevno rade na zadovoljstvu i uspješnosti naših zaposlenika.

Referentica

Podružnice

Svaka od naše dvije podružnice ima odgovornost za poslovanje određenog broja naših trgovina diljem Hrvatske. Tako u našim logističkim centrima u Jastrebarskom i Perušiću, osim u skladištima, zapošljavamo i kolege u područjima prodaje, upravljanja robom, administracije i ljudskih resursa. Njihov je cilj voditi i podržavati poslovanje skladišta i trgovina u svojim regijama te koordinirati sve procese s kolegama iz centrale u Velikoj Gorici.

Process

Jeste li znali?

Zanimljive činjenice o našoj centrali

Monika

oko 300

zaposlenika u centrali

35

prosječna dob u centrali

Zaposlenici u druženju u kantini

Svježe voće

za zaposlenike

oko 60 studenata

upotpunjuje naš tim

Iskustva naših zaposlenika

Zaposlenici u druženju u kantini

Ljudi čine Lidl - to je krilatica kojom se svakodnevno vodimo i koju iznimno  poštujemo. Svaki naš zaposlenik važan je član našeg tima i svatko od nas je zaslužan za ovo što smo danas. Ponosimo se našim zaposlenicima i njihovim iskustvom te stoga dio njihovih priča donosimo i ovdje.

Iskustva zaposlenika u centrali

Često postavljena pitanja

Ovdje možeš pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja o radu u našoj centrali.

Želiš se pridružiti našem timu?

Pogledaj trenutno otvorene natječaje i prijavi se!

Prijava