Saznaj više o Lidlu!
Jednostavnost i dinamičnost osnova su našeg uspjeha. Na tom principu temelji se cjelokupno poslovanje. Danas je Lidl najveći diskontni trgovački lanac u Europi, a naš je osnovni cilj svojim kupcima nuditi proizvode vrhunske kvalitete po najpovoljnijim cijenama.
Naš razvoj kroz vrijeme
1973. Otvaranje prve trgovine
Naša priča o uspjehu započela je 1973. godine, kada je u Ludwigshafenu, u Njemačkoj, otvorena naša prva trgovina. Tadašnji cilj bio je jednak našem cilju i danas: ponuditi kupcima kvalitetne proizvode po povoljnim cijenama.
1980. Ekspanzija u Europi
Do kraja 80-ih godina broj trgovina popeo se na 460, a padom Berlinskog zida počinjemo sa širenjem na područje istočne Njemačke. Početkom 90-ih počinje širenje izvan Njemačke - prve trgovine otvorene su u Francuskoj, a zatim se ekspanzija nastavila u gotovo cijeloj Europi.
2002. Lidl u Hrvatskoj
Počeci Lidla u Hrvatskoj sežu još u 2002. godinu kada su naši prvi zaposlenici krenuli s pripremom tržišta, kupovinom zemljišta i gradnjom naših prvih trgovina.
2006. Otvorenja u Hrvatskoj
U studenom 2006. godine otvorili smo vrata svojih prvih 13 trgovina u Hrvatskoj!
2008. Poslodavac prvog izbora
2008. godine prvi smo puta bili dobitnici nagrade "Poslodavac prvog izbora" portala Moj Posao, a od 2015. godine u istom izboru držimo visoko drugo mjesto.
2011. Prvi certifikat Poslodavac Partner
Od 2011. godine, ponosni smo vlasnik Certifikata Poslodavac Partner. Ovaj nam certifikat, osim potvrde kvalitete naših procesa u upravljanju ljudskim resursima, daje i priznanje za trud koji svakodnevno ulažemo u naše zaposlenike.
2012. Otvaranje logističkog centra u Perušiću
Zbog velike ekspanzije, 2012. otvorili smo logističko distributivni centar u Perušiću. Ovim projektom otvoreno je i 150 novih radnih mjesta na području Ličko-senjske županije.
2016. 10 godina Lidla u Hrvatskoj
2016. godine proslavili smo 10. rođendan velikim slavljem! Sve naše trgovine na jedan dan su bile zatvorene, a zaposlenici su mogli uživati u bogatom programu pripremljenom u čast našeg rođendana na Jarunu!
2021. - 15 godina Lidla u Hrvatskoj
Proslavili smo svoj 15. rođendan! Ponosni i zahvalni svim našim zaposlenicima na svakom trudu, osmijehu i ideji!
2024. Top Employer
Neovisni „Top Employers Institute“ dodijelio nam je po prvi put prestižni međunarodni certifikat Top Employer i time nas potvrdio kao jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Te iste godine ujedno su i po prvi put sve Lidl zemlje odlikovane Top Employer certifikatom, što nam ujedno donosi i dodatno priznanje Top Europe.
2024. Otvorenje logističkog centra u Križu
Otvorili smo treći logističko distributivni centar u Hrvatskoj koji je ujedno najveći i najviši takav centar u Hrvatskoj. Izuzetno je energetski učinkovit i slijedi našu politiku održivosti na svim razinama. Naš cilj je rast i širenje poslovanja, a ovo skladište je još jedan korak u tom smjeru.
Lidl u brojevima
Lidl u brojevima
Možda ovo niste znali, a može vam dobro doći na pub kvizu!
Naše vrijednosti
Naša načela rukovođenja
VODITI KOMUNIKACIJOM
Komunikacija u Lidlu je poput našeg poslovnog modela - jednostavna i direktna. Mi smo iskreni, otvoreno i pravovremeno razgovaramo i dajemo si povratne informacije.
Komunikacija je naš temelj za uspješno vođenje.
Osiguravamo da su naši zaposlenici o svemu pravovremeno informirani. Potičemo kulturu otvorene komunikacije i rado izdvajamo vrijeme za sva pitanja naših zaposlenika.
RAZVIJATI ZAPOSLENIKE
Ljudi čine Lidl. Ljudi su temelj našeg zajedničkog uspjeha i stavljamo ih iznad svega. Osposobljavamo i unapređujemo naše zaposlenike te dajemo zadatke koji omogućuju njihov rast.
Naše zaposlenike činimo još učinkovitijima i otvaramo im perspektive.
Našim zaposlenicima pravovremeno i s poštovanjem dajemo konstruktivnu povratnu informaciju o njihovom radu. Stvaramo okruženje u kojem se prepoznaju učinak i angažman i koje motivira zaposlenike da daju najbolje od sebe. Dobro vođenje zahtijeva i veliku mjeru samorefleksije. Zbog toga, svi zaposlenici imaju priliku svojim nadređenima dati redovitu povratnu informaciju kako bi postali boljima.
OSTATI DINAMIČNI I SNAŽNI
„Ne stojimo na mjestu” – to je moto koji nas pokreće. Tamo gdje su potrebne promjene, aktivno ih stvaramo. Ono što se pokazalo uspješnim, zadržavamo. Zadatak rukovoditelja je dozvoliti inovacije i ujedno očuvati načela našeg sustava. Učinkovitost osiguravamo i uravnoteženim odnosom između posla i slobodnog vremena.
Tko prestane biti bolji, prestaje biti dobar.
Pridržavamo se definiranih procesa jer samo na taj način možemo u svim zemljama jamčiti isti visoki standard i istovremeno se prilagoditi okolnostima na licu mjesta. To je jedan od najvećih faktora našeg uspjeha. Mi znamo da „jednostavno” ne znači uvijek „lako“. U svemu što radimo, u fokusu je zajednički uspjeh cjelokupnog poduzeća. To postižemo samo kao tim.
STEĆI POVJERENJE I BITI FER
Imamo povjerenje u naše zaposlenike i vjerujemo u to da svaki pojedinac u našem timu daje najbolje od sebe. Zalažemo se za kulturu u kojoj zaposlenici imaju hrabrosti ići i novim putevima, a pogreške smatramo prilikom za učenje i rast. Kontrola je za nas podrška, a ne odraz nepovjerenja. Ona doprinosi stabilnosti našeg modela poslovanja i pomaže nam da postajemo boljima.
Mi vjerujemo u svoje zaposlenike.
Mi smo dosljedni i pouzdani. Stojimo iza svojih izjava i obećanja. Dosljedno se pridržavamo postignutih dogovora. Prema svakome se odnosimo s poštovanjem i cijenimo osobnost naših zaposlenika, a rukovoditelji se prema zaposlenicima odnose partnerski.
PREUZETI ODGOVORNOST I BITI UZOR
Naši rukovoditelji su poduzetni i unaprjeđuju poslovanje. Zadaci i odgovornost su jasno definirani, a detalji su važni. Rukovoditelji vode dobrim primjerom, postavljajući pitanja i pokazujući zanimanje za posao – prisutni su i imaju značajan utjecaj.
Proaktivnost na licu mjesta.
Za svoje zaposlenike stvaramo slobodni prostor za djelovanje i ujedno definiramo jasne granice za samostalne odluke. Prilikom delegiranja zadataka vodimo se sposobnostima i iskustvom pojedinog zaposlenika, a ponosni smo na svaki rezultat naših timova.