Monika, geoinformacijski sustavi
Čime se bave marketing i geoinformacijski sustavi u Lidlu?
U marketingu se osmišljava i provodi cjelokupni reklamni koncept Lidla. To se odnosi na marketinške kampanje, oglašavanje na svim kanalima, izradu plakata, TV i radio spotova, održavanje Internet stranica i mobilnih aplikacija, provođenje nagradnih igara, izradu i distribuciju letaka na području cijele Hrvatske, kao i provođenje ostalih projekata koji su osmišljeni s ciljem praćenja trendova i novih koncepata na tržištu. GIS (geografsko informacijski sustavi) se bave provođenjem procesa distribucije letaka i optimizacije distribucijskih područja koristeći GIS sustav. Organiziramo i provodimo projekt ispitivanja kupaca u trgovinama, čije rezultate obrađujemo te ih konačno primjenjujemo u svakodnevnom radu za daljnji razvoj strateških procesa vezanih uz podjelu letaka. Uz to, svakodnevno rješavamo pristigle pritužbe kupaca usmjerene na distribuciju reklamnog materijala te kontinuirano provodimo kontrolu distribucije reklamnog materijala kako bi svaki ciljani korisnik na vrijeme zaprimio svoj letak.
Kako izgleda tvoj prosječni radni dan?
Prosječni radni dan obuhvaća izvršavanje dnevnih obaveza u uredu, ali gotovo uvijek započinje jutarnjim druženjem uz kavu u kuhinji. Sukladno open space konceptu uređenja ureda, komunikacija s kolegama se nastavlja i dalje kroz radne izazove, tako da je atmosfera uvijek dinamična. Svaki radni dan u tjednu imamo određene obaveze i zadatke tako da se ne stvara osjećaj rutine. Zbog opsega radnih zadataka veoma je bitna dobra organizacija vremena, budući da se projekti stalno nadograđuju. Ideja za optimizaciju je mnogo, tako da je veliki plus biti organiziran.
Što te zainteresiralo za Lidl?
Nakon što sam u 2016. godini diplomirala na Geografskom odsjeku PMF-a smjer Geografski informacijski sustavi, sve se odigralo kako sam i sama uvijek zamišljala. U iznimno kratkom vremenskom roku pronašla sam zanimljivo radno mjesto, gdje sam završila stručno osposobljavanje. Budući da sam na taj način stekla godinu dana rada u struci, bilo je prirodno i očekivano da se prijavim na netom otvorenu poziciju za radno mjesto u području marketingu. Prije svega, privuklo me radno mjesto u struci i te sam krenula s proučavanjem traženih kompetencija i znanja, i naravno pronašla se u svemu. Bez puno razmišljanja, prikupila sam sve što je bilo potrebno i krenula u novu avanturu. Po karakteru sam veoma ambiciozna, iznimno motivirana i poprilično neustrašiva tako da (gotovo) uvijek nađem način za ono što želim ostvariti. Trenutno su moja očekivanja ispunjena, sviđa mi se što imam neprestanu mogućnost dodatnih edukacija, i tu prvenstveno mislim na edukaciju u Njemačkoj. Radna atmosfera je uvijek pozitivna, radni uvjeti su odlični, tako da je i jednostavnije suočiti se s novim radnim izazovima.
Kako vidiš svoju budućnost u Lidlu?
Trenutno mi je veoma teško odgovoriti kako vidim svoju budućnost, ali generalno se vidim u Lidlu. Budući da mi je startna pozicija bila radno mjesto pripravnice, znači da je moj uspon i razvoj mene kao zaposlenika Lidla započeo, a gdje će završiti, to ćemo vidjeti u budućnosti.
Što najviše voliš u svom poslu?
Volim što nije monotono i što nema neke ustaljene rutine. Naravno da ima zadataka koji se redovito evidentiraju i moraju biti praćeni kronološki, no svaki novi projekt ima nešto novo i drugačiji je od prethodnog. Uz rad u uredu imamo i rad na terenu koji uključuje ispitivanje kupaca i kontrolu distribucije letaka na razini cijele Hrvatske, tako da uvijek moramo biti spremni na dinamičnost. Upravo je zbog toga i rad unutar ureda zanimljiviji jer analize i optimizacije distribucijskih područja nikada nisu iste budući da svako područje ima svoju priču i specifičnosti. Uz navedeno, važna mi je i fleksibilnost radnog vremena jer znam da mogu reorganizirati svoj radni dan i na vrijeme izvršiti i privatne obaveze.
Kakav je tvoj tim?
Atmosfera u timu je veoma bitna za kvalitetno izvršavanje svakodnevnih obaveza jer bez obzira kakve izazove imali, uvijek ih je lakše riješiti u timu. Trenutno imam sreće što sam okružena pozitivnom ekipom koja je motivirana za rad i uvijek spremna na pomoć. Super je to što smo stvorili prijateljsku atmosferu, tako da nema osuđivanja i nepotrebne napetosti.
Postoji li u Lidlu mogućnost usavršavanja i edukacija?
Naravno da postoji i to je veliki plus na strani Lidla jer neprestano ulaže u svoje zaposlenike i potiče nas da budemo što kompetentniji i da imamo sva potrebna znanja koja su nam potrebna za kvalitetno i pravovremeno izvršavanje radnih obaveza. Uz godišnji katalog redovnih edukacija, uvijek imamo mogućnost dodatnog usavršavanja kod naših kolega u inozemstvu.
Koji bi savjet dala nekome tko razmišlja o prijavi za radno mjesto kod nas?
Samo hrabro i sigurno! Propuštena prilika uvijek ostaje iza nas :)
Opiši Lidl u 3 riječi.
Pouzdan, dinamičan, pragmatičan.