Ivanka, revizija
Što radi auditor u reviziji u Lidlu?
Ja kao auditor sam odgovorna za organizaciju odjela te pripremu i provođenje nacionalnih i internacionalnih revizijskih naloga u trgovinama, centralnim skladištima i odjelima u centrali, za izradu revizijskih izvještaja o provedenim revizijama te praćenje provedbe definiranih mjera za poboljšanje. Na godišnjoj i mjesečnoj razini izrađujemo plan i prema njemu organiziramo radni dan i tjedan. Na mojoj poziciji je 60-70% terenski posao, sve ovisi kakva je vrsta revizije i koliko je radnih dana planirano za njeno provođenje. Neke revizije traju po 20 radnih dana, od kojih je planirano 5-7 dana na terenu (npr. trgovina). Radionice i neki sastanci se organiziraju diljem Europe, tako da sam obišla npr. već Bugarsku, Sloveniju, Njemačku, Grčku, Italiju, Nizozemsku, Poljsku, Srbiju itd.
Kako je izgledao tvoj put u Lidlu?
Početkom 2007. godine sam počela kao Regionalni voditelj prodaje. Školovanje za tu poziciju sam prošla u Njemačkoj. Bila sam u regijama od Dubrovnika do Pule sve do sredine 2013. godine. Nakon toga sam prešla u reviziju u Velikoj Gorici.
Kako se Lidl promijenio unazad 12 godina koliko radiš ovdje?
Lidl je išao u korak s vremenom te se u sve ove godine uspio prilagoditi tržištu, modernizaciji i razvoju zaposlenika. Nastao je jedan vedar duh i tim koji radi skupa na cilju poduzeća te s optimizmom gleda u budućnost.
Po čemu je Lidl drugačiji od drugih poduzeća?
Prvenstveno, Lidl je neusporediv s drugim poduzećima po socijalnom angažmanu prema djelatniku. Rad i trud se cijene u svakom pogledu i mislim da je Lidl upravo zbog toga opravdano među najboljim poslodavcima godinama unazad.
Koji je najbolji dio tvog posla?
Najbolji dio mog posla je to što u svakoj reviziji i svakom odjelu mogu naučiti nešto novo i korisno te što se kroz obilazak svih odjela nauči kompletno poslovanje poduzeća.
S kojim odjelima najviše surađuješ?
Najviše radimo sa trgovinama, budući da je više od 50% revizija vezano za procese u trgovinama. Obilaskom i kontrolom pojedinih procesa stalno smo u kontaktu s prodajom.
Kako održavaš ravnotežu privatnog i poslovnog života?
Pošto sam puno na putu, moram priznati da su mi najveća podrška moj muž i mama koji se brinu o mojoj djeci i tako organiziraju "kućne obaveze". Ali moram isto tako naglasiti da se odlično organiziramo u odjelu međusobno i tako se bez problema usklađuje privatni i poslovni život.
Opiši Lidl u 3 riječi.
Jednostavan, organiziran i fer!