Više za vas!
Pretraga poslova Prijava Bookmark

Ivanka, revizija

Senior consultantica u radnom prostoru
Što radi auditor u reviziji u Lidlu?

Ja kao auditor sam odgovorna za organizaciju odjela te pripremu i provođenje nacionalnih i internacionalnih revizijskih naloga u trgovinama, centralnim skladištima i odjelima u centrali, za izradu revizijskih izvještaja o provedenim revizijama te praćenje provedbe definiranih mjera za poboljšanje. Na godišnjoj i mjesečnoj razini izrađujemo plan i prema njemu organiziramo radni dan i tjedan. Na mojoj poziciji je 60-70% terenski posao, sve ovisi kakva je vrsta revizije i koliko je radnih dana planirano za njeno provođenje. Neke revizije traju po 20 radnih dana, od kojih je planirano 5-7 dana na terenu (npr. trgovina). Radionice i neki sastanci se organiziraju diljem Europe, tako da sam obišla npr. već Bugarsku, Sloveniju, Njemačku, Grčku, Italiju, Nizozemsku, Poljsku, Srbiju itd.

Kako je izgledao tvoj put u Lidlu?

Početkom 2007. godine sam počela kao Regionalni voditelj prodaje. Školovanje za tu poziciju sam prošla u Njemačkoj. Bila sam u regijama od Dubrovnika do Pule sve do sredine 2013. godine. Nakon toga sam prešla u reviziju u Velikoj Gorici.

Kako se Lidl promijenio unazad 12 godina koliko radiš ovdje?

Lidl je išao u korak s vremenom te se u sve ove godine uspio prilagoditi tržištu, modernizaciji i razvoju zaposlenika. Nastao je jedan vedar duh i tim koji radi skupa na cilju poduzeća te s optimizmom gleda u budućnost.

Po čemu je Lidl drugačiji od drugih poduzeća?

Prvenstveno, Lidl je neusporediv s drugim poduzećima po socijalnom angažmanu prema djelatniku. Rad i trud se cijene u svakom pogledu i mislim da je Lidl upravo zbog toga opravdano među najboljim poslodavcima godinama unazad.

Koji je najbolji dio tvog posla?

Najbolji dio mog posla je to što u svakoj reviziji i svakom odjelu mogu naučiti nešto novo i korisno te što se kroz obilazak svih odjela nauči kompletno poslovanje poduzeća.

S kojim odjelima najviše surađuješ?

Najviše radimo sa trgovinama, budući da je više od 50% revizija vezano za procese u trgovinama. Obilaskom i kontrolom pojedinih procesa stalno smo u kontaktu s prodajom.

Kako održavaš ravnotežu privatnog i poslovnog života?

Pošto sam puno na putu, moram priznati da su mi najveća podrška moj muž i mama koji se brinu o mojoj djeci i tako organiziraju "kućne obaveze". Ali moram isto tako naglasiti da se odlično organiziramo u odjelu međusobno i tako se bez problema usklađuje privatni i poslovni život.

Opiši Lidl u 3 riječi.

Jednostavan, organiziran i fer!

Još uvijek tražiš posao baš po svojoj mjeri?

Prodaja, skladište, upravljanje nekretninama, IT - kod nas možeš raditi na raznim područjima.

Pronađi nešto za sebe!