Više za vas!
Pretraga poslova Prijava Bookmark

Branimir, regionalni voditelj prodaje

Regionalni voditelj prodaje
Zbog čega si se odlučio prijaviti za radno mjesto Regionalnog voditelja prodaje?

Prije zaposlenja u Lidlu bio sam koordinator maloprodaje, što je također uključivalo rad s ljudima i česta putovanja. Došao sam do zasićenja i posao mi je postao monoton te sam morao ići za nečim više. Imao sam veliku “glad” za daljnjim razvojem i smatrao sam da u Lidlu mogu puno novoga naučiti.

Kako je izgledao tvoj selekcijski postupak?

Selekcijski postupak se sastojao od 3 dijela: u prvom dijelu smo imali telefonski intervju u kombinaciji s online testovima na računalu. Za testove je bilo potrebno otprilike sat vremena, a telefonski razgovor se sastojao od situacijskih pitanja o tome kako bih reagirao u određenim situacijama. U drugom krugu imali smo nešto dulji intervju u kojem smo se predstavili i odgovarali na razna teoretska pitanja iz područja trgovine. Nakon nekoliko dana pozvali su me i u treći krug, odnosno na testni dan koji je stvarno trajao jedan cijeli dan. On je bio poprilično stresan jer se sastojao od raznih ispita, i prezentacije koju smo morali ranije pripremiti. Nakon samog postupka pozivali su svakog kandidata posebno i davali feedback o svim ispitanim područjima. Ono što mi se posebno svidjelo je to što odmah na kraju dana znaš jesi li primljen ili ne, a jako mi se svidio i način analize svakog područja jer sam dobio vrlo detaljno objašnjenje dobrih i loših odgovora. Bio bih vrlo zadovoljan i da nisam primljen jer je taj testni dan meni osobno bio nešto sasvim novo te smatram da je bio vrlo edukativan.

Kako izgleda uvodno školovanje za Regionalnog voditelja prodaje?

Uvodno školovanje je trajalo oko 11 mjeseci, kroz koje sam prošao sve pozicije od prodavača do regionalnog voditelja prodaje. Osobno smatram da je vrlo bitno upoznati sve faze poslovanja jer tek tada možeš kvalitetno procijeniti nečiji rad i odrediti prioritete. Moram priznati, imao sam svu podršku i mentora i trenera u svakoj od trgovina u kojoj sam se školovao te su mi svi puno pomagali. Svaka trgovina je bila specifična po nečemu, tako da se iz svake moglo nešto edukativno izvući. Voditelj školovanja je u pravilu svaka dva tjedna dolazio kako bi pratio moj napredak te bismo uvijek prolazili nove teme i provjeravali što sam dosad naučio.

Koliko je raznolik tvoj posao?

Posao smatram vrlo raznolikim, iako se na prvu može činiti kao da stalno ponavljamo određene procese. Od kad sam u Lidlu, nisam  još imao dva ista dana u trgovini. Uvijek se nešto novo događa, nešto novo iskrsne ili se pojave novi izazovi. Jedan prosječan dan bi počinjao ujutro, dolaskom u trgovinu i pozdravljanjem djelatnika. Nakon toga bih prošao cijelu trgovinu te pregledao trenutno stanje trgovine, urednost, čistoću i ispravnost svih segmenata, uključujući kvalitetu voća i povrća, mesa te stanje i urednost skladišta. Nakon toga obično kratko sjednem s voditeljem te prokomentiramo trenutnu situaciju i prođemo plan za narednih nekoliko dana. Poslije obično odradim kontrolu obračuna, trezora, financija te ostalih administrativnih i strukturnih segmenata, a nakon odrađenog posla u jednoj trgovini nastojim u popodnevnim satima obići još jednu trgovinu.

Kako održavaš ravnotežu privatnog i poslovnog života?

Ravnotežu nastojim održavati kvalitetnom organizacijom radnog dana i pravovremenom komunikacijom sa svojim nadređenim oko nekakvih bitnih termina koji su privatne prirode. Osobno smatram da kvalitetna organizacija rješava sve probleme na koje se nailazi u ovakvoj vrsti posla.

Po čemu je Lidl drugačiji od drugih poduzeća?

Lidl se po meni definitvno razlikuje od drugih poslodavaca po dinamici rada koja je vrlo produktivna, vrlo velikoj mogućnosti napretka na području u kojem djeluješ te vrlo definiranim smjernicama koje su temelj svega.

Koja je osobina najpotrebnija za uspjeh na poziciji Regionalnog voditelja prodaje?

Po meni je najbitnija motivacija i samoorganizacija. Motiviran zaposlenik se ne ograničava na izvršavanje rutinskih zadataka nego stalno traži priliku za osobni razvoj i zadovoljan je kad može preuzeti odgovornost za pojedine zadatke. Samoorganizacija nam omogućava svijest o svojim zaduženjima što dovodi do veće učinkovitosti i visokog stupnja samostalnosti u obavljanju posla.

Što druge najviše iznenađuje kad im pričaš o svom poslu?

Najviše ih iznenađuje odnos prema zaposlenicima koji je na jednoj visokoj razini koja je u Hrvatskoj nažalost često nepoznanica. Isto tako, izenađuje ih i atmosfera na poslu koja je obilježena točnošću i radnim moralom.

Opiši Lidl u 3 riječi.

Dinamičnost, tim, odgovornost.

 

 

 

 

Još uvijek tražiš posao baš po svojoj mjeri?

Prodaja, skladište, upravljanje nekretninama, IT - kod nas možeš raditi na raznim područjima.

Pronađi nešto za sebe!