Odaberi Lidl

Društvena odgovornost poduzeća

Na putu prema sutra

Lidl kao ugledni trgovački lanac nastoji djelovati u harmoniji s društvenom zajednicom u kojoj posluje. Uspjesi se mjere ostvarenjem poslovnih ciljeva, ali Lidl je u velikoj mjeri predan načelima poslovne etike i društveno odgovornog poslovanja koje se očituje na mnogim područjima djelatnosti, a sve zaokružuje pod motom: „Na putu prema sutra“.

Energetska učinkovitost

Lidl na putu prema sutra

Tijekom izgradnje Lidlovih trgovina poštuju se svi europski standardi kvalitete propisani za izgradnju maloprodajnih trgovačkih centara, što znači da se posebna pažnja posvećuje konceptu niskoenergetske potrošnje i ekološkim standardima. Nastoji se uvijek ići u korak s tehničkim inovacijama, naročito na području grijanja, hlađenja i ventilacije. Lidl je poznat i po društveno odgovorom gospodarenju otpadom, u čemu slijedi najviše europske standarde i u čemu aktivno i svakodnevno sudjeluju zaposlenici. Kao odgovoran poslodavac, Lidl ne samo da poštuje zakonske norme, nego i djeluje proaktivno, iznimno se angažirajući na očuvanju i zaštiti okoliša. Zaposlenici Lidla u trgovinama razvrstavaju različite tipove ambalaže: ambalažu s povratnom naknadom, ambalažu bez povratne naknade, kartonsku ambalažu i folije. Na taj način zaposlenici Lidla svaki dan odgovorno pridonose očuvanju okoliša.

Humanitarno djelovanje

Poseban značaj za Lidl ima i humanitarno djelovanje, koje je važan segment poslovanja. Posljednjih je godina Lidl, uz jednokratne donacije, organizirao i mnoge humanitarne akcije. Jedna od njih je i „Pomozimo kupnjom!“ – akcija u kojoj je Lidl 2009. godine zajedno s kupcima prikupio više od 2 milijuna kuna i donirao čak 103 hrvatske udruge. Tom akcijom omogućio je velikom broju udruga realizaciju projekata za koje nisu imali potrebna sredstva.

Lidl, Više za zajednicu Lidl, Više za zajednicu

Partnerstvo Lidla i Caritasa

Lidl, Pomagati je lako

S Caritasom Zagrebačke nadbiskupije Lidl je 2009. godine započeo jedinstveni karitativni projekt „Socijalna košarica - podjela pomoći u naravi“. Cilj je tog projekta najpotrebnijim sugrađanima olakšati život i pomoći im da žive zadovoljnije. Projekt se ostvaruje tako da Lidl donira prehrambene i druge proizvode iz svog asortimana, od kojih zaposlenici i volonteri Caritasa svakodnevno pripremaju pakete te ih dijele obiteljima i pojedincima kojima je to najpotrebnije. Projektom „Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi“, Caritas Zagrebačke nadbiskupije i Lidl kontinuirano pomažu više od 1500 obitelji s prebivalištem u Gradu Zagrebu i na području Zagrebačke nadbiskupije. Ukupna vrijednost podijeljenih proizvoda u posljednjih godina (2009.- 2013.) iznosi preko 6,000.000 kuna. Za potrebe korisnika Caritasa Gospićko-senjske biskupije, Lidl i Caritas otvorili su 12. siječnja 2012. u Gospiću i drugi socijalni dućan. Putem ove „Socijalne košarice“ Lidl redovito donira namirnice za potrebe čak 2700 korisnika usluga biskupijskog Caritasa. Još jedna od već tradicionalnih zajedničkih akcija Lidla i Hrvatskog Caritasa je i humanitarna akcija „Pomagati je lako“. Riječ je o akciji kojom se pomaže najugroženijim obiteljima i pojedincima iz naših sredina, na način da građani proizvode kupljene u Lidlu ostavljaju na za to predviđenim mjestima, a Caritas ih dalje raspoređuje onima kojima je to najpotrebnije. Akcija se prvi put provela 2011. godine, kada su se proizvodi u zagrebačkim Lidl trgovinama prikupljali za Caritasovu kuću u Vukomercu, koja osigurava smještaj siromašnim obiteljima koje dolaze na liječenje u Zagreb, a već od iduće godine akcija „Pomagati je lako!“ provodi se na nacionalnoj razini, u svim Lidlovim trgovinama, istovremeno pomažući mnogobrojne korisnike i socijalno angažirane projekte nadbiskupijskih Caritasa diljem Hrvatske.

Donacijski program - Više za zajednicu!

Lidl, Društvena odgovornost, Više za zajednicu

Ponosni smo na mnogobrojne donacije i humanitarne projekte koje smo do sada uspješno proveli, a kako bismo društvenu odgovornost provodili i uistinu živjeli na svim razinama korporativnog života, 2013. godine po prvi put pokrenut je veliki donacijski program zaposlenika „Više za zajednicu!“, čiji su glavni nositelji Lidlovi zaposlenici. Provodi se na način da zaposlenici predlažu udruge i različite neprofitne organizacije za koje smatraju da svojim radom i projektima doprinose društvenoj zajednici, a Lidl u ime svake trgovine, odnosno organizacijske jedinice, odabire po jednu instituciju kojoj se pomaže donacijom u robi.Trgovački lanac Lidl Hrvatska prva je kompanija koja je u Hrvatskoj organizirala ovakvu akciju pomaganja na razini cijele države, te je uključivanjem svih svojih zaposlenika i organizacijskih jedinica doprijela do gotovo svakog kutka Lijepe Naše.