Odaberi Lidl

Dobrodošli u
Lidl Hrvatska!

avatar1

O nama

Počeci Lidla u Hrvatskoj, jednog od vodećih trgovačkih lanaca, sežu još u 2002. godinu kada su prvi zaposlenici pripremali tržište, kupovali zemljišta i gradili trgovine. Vrata prvih 13 trgovina kupcima su otvorena 2006. godine. Od tada Lidl kontinuirano provodi strategiju ulaganja u širenje svoje prodajne mreže pa od početnih 13, Lidl danas u Hrvatskoj ima više od 90 trgovina i zapošljava oko 2000 zaposlenika. Osnovni je cilj trgovačkog lanca Lidl svojim kupcima nuditi proizvode vrhunske kvalitete po najpovoljnijim cijenama.

Povijest

Povijest Lidla

Trgovački lanac Lidl dio je grupacije Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu. Prva Lidl trgovina otvorena je 1973. godine u gradu Ludwigshafenu, a krajem 80-ih godina postojalo je već preko 600 trgovina samo na području zapadne Njemačke. Jedno veliko novo tržište otvara se 1989. godine padom Berlinskog zida te se Lidl počinje širiti i u istočnu Njemačku. Početkom 90-ih godina otvorene su trgovine i izvan Njemačke, prvo u Francuskoj, a zatim u gotovo cijeloj Europi. Lidl danas broji više od 8 milijuna zadovoljnih kupaca – svakog dana.

Proizvodi

Lidl, proizvodi

Prvi smo diskontni lanac u Hrvatskoj s temeljnim konceptom daljnjeg razvoja i održavanja niskih cijena kao i visoke kvalitete proizvoda. Lidl u svom asortimanu nudi ravnopravan odnos domaćih i stranih proizvoda koji svakodnevno prolaze zahtjevne procese kontrole kvalitete i svježine. U redovitoj ponudi Lidla nalazi se oko 1500 proizvoda, a ta redovita ponuda kontinuirano se nadopunjuje tematskim akcijama pa se broj proizvoda znatno povećao. Različiti tematski tjedni osmišljavaju se upravo s ciljem zadovoljavanja želja kupaca. Velika važnost pridaje se pojmu – svježina. Svježina je sastavni i najvažniji element prodajne koncepcije Lidla i jedan od temeljnih principa rada i uspjeha kompanije. Lidl svojim kupcima svakodnevno nudi svježe voće, povrće, kruh i pecivo te mliječne i mesne proizvode. Svježinom, kvalitetom, izborom i posebnim akcijama pobuđujemo emocije kupaca koji prepoznaju i osjećaju vrijednost Lidlova načela – Više za vas!

Lidl International

Lidl, Dostignuća

Lidl, kao internacionalna grupacija, ima preko 10000 otvorenih trgovina u Europi. Jednostavnost je osnovni princip i ključ Lidlova uspjeha. Na tom principu temelji se cjelokupno poslovanje. Cilj Lidlova poslovanja je ponuditi kupcima proizvode za svakodnevnu uporabu, najbolje kvalitete i po najpovoljnijoj cijeni. Danas je Lidl najveći diskontni trgovački lanac u Europi, a trenutno pripremamo ulazak i na američko tržište.